ZAMÓW SERWIS
-
Pamiętaj, że dojazd i ekspertyza jest bezpłatna na terenie Warszawy i okolic do 15km *
- * nie dotyczy urządzeń kserujących i sprzętów o wadze powyżej 40kg
- JAK ZAMÓWIĆ SERWIS
- W przypadku lokalizacji urządzenia na terenie woj. mazowieckiego (jednak nie dalej niż 35km od Warszawy)
- Serwis można zamówić za pośrednictwem maila office@ramnet.pl lub telefonicznie 22 353 49 02
- Proces przyjęcia urządzenia do serwisu:
- ODBIOR URZĄDZENIA OD KLIENTA
- - Klient zamawia serwis
- Serwis Ramnet zabiera sprzęt do ekspertyzy własnym transportem oraz wystawia stosowne pokwitowanie odbioru (RMA)
- Serwis Ramnet przedstawia koszty naprawy (zwykle po 24-48h od dostarczenia urządzenia)
- Klient decyduje się na naprawę lub rezygnuje z naprawy
- W przypadku rezygnacji sprzęt jest odwożono bezkosztowo do klienta w pierwszym dogodnym terminie dla firmy RAMNET ustalony z klientem (w godzinach pracy serwisu RAMNET), lub może być odebrany osobiście w serwisie RAMNET w godzinach pracy SERWISU
- W przypadku, gdy kierowca niezastanie klienta w wyznaczonym dniu odwiezienia urządzenia bez naprawy, sprzęt taki wraca do serwisu, a kolejny odbiór może nastąpić wyłącznie osobiście w serwisie RAMNET
Na specjalne życzenie, RAMNET może ponownie dostarczyć takie urządzenie do klienta własnym transportem, lecz w takim wypadku klient zostanie obciążony opłatą transportową zryczaltowaną w wysokości 70zł netto
- Sprzęt wraz z wyposażaniem dodatkowym, nieodebrany w przeciągu 30 dni od daty podjęcia dostarczenia sprzętu z serwisu do klienta zostaje przekazany do utylizacji na koszt RAMNET - DOSTARCZENIE URZĄDZENIA OSOBIŚCIE PRZEZ KLIENTA DO SERWISU RAMNET
- - Klient dostarcza sprzęt do serwisu na własny koszt
- Serwis Ramnet przedstawia koszty naprawy (zwykle po 24-48h od dostarczenia urządzenia)
- Klient decyduje się na naprawę lub rezygnuje z naprawy
- W przypadku rezygnacji z naprawy sprzęt należy odebrać osobiście, przedstawiając dokument RMA (jest to jedyna możliwość odbioru bez sprawdzania personaliów klienta) w serwisie RAMNET w godzinach pracy SERWISU
- Sprzęt wraz z wyposażaniem dodatkowym, nieodebrany w przeciągu 30 dni od daty dostarczenia sprzętu do serwisu zostaje przekazany do utylizacji na koszt RAMNET - DOSTARCZENIE URZĄDZENIA ZA POŚREDNICTWEM FIRMY KURIERSKIEJ
- Wypełnij Formularz zamówienia naprawy i przygotuj do zapakowania razem z drukarką
- - Idealnym rozwiązaniem jest zapakowanie drukarki w fabryczne opakowanie; zabezpieczy to drukarkę przed przypadkowym uszkodzeniem podczas transportu
- - Jeżeli nie masz już fabrycznego opakowania, skorzystaj z innego, solidnego kartonu. Przestrzeń pomiędzy drukarką a kartonem wypełnij styropianem, pianką lub mniejszymi kartonikami
- - Przed zapakowaniem drukarki atramentowej należy sprawdzić czy karetka z głowicą została zaparkowana na stacji serwisowej
- - Nie wolno wyjmować pojemników z tuszem z głowicy
- - W przypadku drukarki atramentowej zaznacz górę drukarki na kartonie, ponieważ obracanie drukarką może spowodować wylewanie się atramentu
- - Jeżeli drukarka posiada oddzielny zasilacz, to wyślij go wraz z drukarką , ponieważ niektóre usterki są spowodowane wadliwą pracą zasilacza
- - Wskazane jest dołączenie próbek wydruków jeżeli jest to możliwe
Spakowany sprzęt należy wysłać na aders firmy
( NA
WŁASNY KOSZT - NIE ODBIERAMY PACZEK POBRANIOWYCH !!! ) kurierem z dowolnej
firmy, także poczta polska
- EKSPERTYZA SERWISOWA U KLIENTA
- - W przypadku, gdy klient życzy sobie wykonanie ekspertyzy bezpośrednio w jego siedzibie bez zabierania urządzenia do serwisu RAMNET, lub gdy jest to urządzenie o znacznych gabarytach uniemożliwającego zabranie go do serwisu bez odpowiedniego samochodu dostawczego tj. plotery A0, A1, urządzenia ksero.
- Koszt wizyty serwisanta wynosi odpowiednio:
- Warszawa i okolice do 30km 100zł netto
- Poza Warszawą (ponad 30km) 130zl netto + 1,20 zł netto/km
- Forma płatności tylko gotówką po wystawieniu FV przez serwisanta
- Cennik nie jest ofertą handlową w rozumieniu prawa i ma charakter wyłącznie informacyjny.